השקיעו בתוכנית צפון בן יהודה כפר סבא ונטעו שורשים בעיר היפה בישראל

במחיר השקעה של 340 אלף ש"ח בלבד תוכלו להשקיע בעתודת הקרקע האחרונה בכפר סבא. הכירו את תוכנית צפון בן יהודה כפר סבא, התוכנית לפיתוח ויישוב הקרקע באחת הערים המובילות בארץ. 

(0)

בעוד שייתכן וכבר "התרגלנו" (או התייאשנו!) לעובדה שמחירי הדיור בארץ הם מוגזמים ובלתי אפשריים לרבים מאיתנו, זה עדיין חשוב ואף חובה שנמשיך להיאבק ולחפש דרכים חלופיות לרכישת נכס מגורים בישראל. מדוע? מהסיבה הפשוטה הבאה: עלינו לדאוג לדור העתיד שלנו. אך כיצד? ובכן יש אלטרנטיבה משתלמת ובטוחה יותר לרכישת דירה בארץ – השקעה בקרקעות פוטנציאליות ובאזורים ומבוקשים. הכירו את תוכנית צפון בן יהודה כפר סבא, פרויקט הבניה העתידי שמאפשר לכם להשקיע סכום של 340 אלף ש"ח בקרקע נדירה.

 

דמיינו את העתיד שלכם בכפר סבא

העיר כפר סבא היא אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל למגורים ובואו נגיד שלא חסרות לכך סיבות. עם פיתוח מתמיד (תעשייתי, עסקי, ומסחרי!), מערכת חינוך מצטיינת, ומגוון מרכזים רפואיים מובחרים, תושבי כפר סבא נהנים מאיכות חיים גבוהה מאוד (ואף העיר מדורגת בין שלושת הערים המובילות בישראל ברוב מדדי איכות החיים-לפי הלמ"ס!).

בנוסף לכך, כפר סבא נחשבת לעיר הירוקה בישראל וזאת בזכות מבחר הפארקים והגנים הציבוריים שפזורים ברחבי העיר ויוצרים סביבת מגורים פסטורלית, איכותית, וכמובן מזמינה לכל הגילאים. נשמע מושלם? אז תדעו שבמחיר של 340 אלף ש"ח, תוכלו לבצע השקעה סולידית ומשתלמת (מאוד!!) בתוכנית צפון בן יהודה כפר סבא בעיר שבה ממוצע מחירי הדירות עומד על 2.915 מיליון שקלים.

 

השאירו פרטים >>

תוכנית  צפון בן יהודה כפר סבא: עתודת הקרקע האחרונה בכפר סבא

תוכנית צפון בו יהודה כפר סבא מיועדת להתיישב על עתודת הקרקע האחרונה הנותרת בעיר, ותתרום להקמת רובע עירוני מרהיב. המתחם ייבנה על שטח של למעלה מ- 150,000 מ"ר ויכלול כ-9,400 יחידות דיור, שטחי מסחר למגוון אפשרויות תעסוקה, שטחים ציבוריים, תשתיות מתקדמות,  מוסדות חינוך לגילאים שונים, וגנים פארקים ירוקים.

במחיר השקעה נוח של 340 אלף ש"ח, ההשקעה במתחם היוקרתי הזה מאפשרת לתושבים מכל רחבי הארץ לבצע השקעה מוצלחת בסיכון נמוך, ולהנות מתשואה פוטנציאלית גבוהה ומהאפשרות להפוך בעתיד לבעלים של נכס מגורים חדש באזור אטרקטיבי מאוד בעיר כפר סבא. לתשומת ליבכם, מחירן של דירות חמישה חדרים בשכונות הסמוכות לקרקעות הפרויקט כבר עולות למעלה מ-4 מיליון שקלים.

 

שוק הקרקעות כאפיק השקעה אלטרנטיבי

שוק הקרקעות המקומי מתבטא כאפיק השקעה מצוין, ולא בכדי. הקרקעות בישראל מהוות השקעה טובה מאוד וכבר למעלה מ-20 שנה הן מציגות עליית ערך. בנוסף לכך, כיוון שבמדינת ישראל יש ביקוש עצום לפיתוח דיור ובניית מבני מגורים, נוצר צורך בהול בהתחלות בנייה חדשות מה שמגדיל משמעותית את הביקוש לקרקעות ומוריד את הסיכון בקרב משקיעים. לא פחות חשוב (ויש אף שיטענו הכי!), כאשר משקיעים בקרקעות מפחיתים את שחיקת הכסף שלנו.

מדוע? מכיוון שכאשר הכסף יושב לו בחשבון הבנק הוא איננו מייצר תמורה, בעוד שכאשר הוא מושקע בקרקעות הוא מייצר ערך בכל שנה שעוברת מרגע ההשקעה. כדוגמה לכך, ניתן להביט אל עתודת הקרקע של תוכנית צפון בן יהודה כפר סבא, שכרגע בשלבי הפיתוח הראשוניים. לפי תחזיות של מומחי נדל"ן מובילים, כשהתוכנית המפורטת תאושר סופית, פוטנציאל ההשקעה של הפרויקט עשוי להניב למשקיעים רווחים של מאות אחוזים.

כלומר, בעוד שבהווה ניתן להשקיע בתוכנית במחיר של 340 אלף בלבד, בעתיד ולאחר אישור התוכנית המפורטת, שווי ההשקעה המוערך יהיה כ-1.7 מיליון ש"ח. במילים אחרות? חבל לפספס הזדמנות כזו. 

 

השאירו פרטים >>

אולי יעניין אותך גם

דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה
עתיד ורוד בעיר ירוקה: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים בכפר סבא החל מ- 169 אלף ש"ח
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

הליכה יומית קצרה משפרת את יכולות המוח בגיל מבוגר ועוצרת ירידה בזיכרון. אנשים מבוגרים המקפידים ללכת כל יום מראים יכולות קוגניטיביות משופרות ויכולת קבלת החלטות טובה.

ללכת ברגל

אם אתם חסרי ביטחון, נחשו מה, גם שאר העולם. אל תעריכו יותר מידי את התחרות ופחות מידי את עצמכם, יש בכם יותר ממה שאתם חושבים

טי הארב האקר

החולשה הגדולה ביותר שלנו היא הותרנות, הדרך הבטוחה ביותר להצליח היא תמיד להמשיך ולנסות פעם אחת נוספת

תומס אלווס אדיסון

מומלצים לצפייה

אוטו השנה של ישראל 2024

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

בתי המלון החדשים באילת

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>