שוק המניות 2023: אילו מניות צפויות לזנק השנה?

אם למדנו משהו בשנתיים האחרונות זה שהעולם שלנו יכול להשתנות בין רגע וששום דבר לא באמת מובטח, גם לא ההכנסה הקבועה והיציבה שלנו. לכן, עכשיו שבשעה טובה הסתיימה לה שנת 2022 וייתכן ושוק ההון יתייצב (אולי!) הגיע הזמן להבין מה צופה שוק המניות 2023

(0)

ראו הוזהרתם מראש, שוק המניות 2023 הולך להיות מאתגר, וזאת לאחר שנה מטלטלת במיוחד, אז אם הנכם מחפשים לרכוש את המניות הטובות ביותר בשנה החדשה כדאי שתדעו כבר מעכשיו שזה ידרוש מכם הרבה אומץ, נחישות, סבלנות, ובעיקר תזמון מדויק כאשר שוק המניות עובר משוק דובי לשוק שורי. ובכל זאת, כיוון שיש הרבה מניות שנסחרות בהווה בהרבה פחות ממה שהן שהיו לפני כחצי שנה, והשפל שהיה לאחרונה בשוק נראה כי הוא עומד להתמתן, כדאי מאוד להבין אלו מניות צפויות לזנק ומה צפוי בשוק המניות 2023. דבר אחד בטוח, אם צלחנו את השנתיים האחרונות, אנחנו לחלוטין מוכנים לשנת 2023 (טפו טפו טפו!).

 

שוק המניות 2023- להלן שני פרמטרים שחשוב לנו לציין:

מצב כלכלי אישי- לפני שאתם רוכשים מניות חשוב שתיקחו בחשבון את מצבכם הכלכלי והאם זה מומלץ עבורכם. לשם כך אתם יכולים להתייעץ עם מומחים שיסייעו לכם להבין היכן אתם עומדים והאם מדובר בסיכון גדול מידי בשבילכם.

המניות המומלצות- למרות שעשרת המניות שבחרנו מוצאות חן בעניינו כהשקעות לטווח ארוך, אין אנו יודעים מה יקרה איתן בשבועות/חודשים הקרובים, ואף חשוב לקחת בחשבון שאם האינפלציה תישאר גבוהה, מאוד ייתכן שתהיה ירידה בערכן בזמן הקרוב.

 

תחזית לשוק המניות 2023

פינטרסט

למרות שפינרסט חוותה ירידה בשוק 2022, כ-29 אנליסטים המציעים תחזיות מחיר ל-12 חודשים צופים זינוק כאשר האומדן החציוני מייצג עלייה של +15.81% מהמחיר האחרון של 23.40. כמו כן, חשוב לציין שפינטרסט מציגה התאוששת בבסיס המשתמשים שלהם ושיפור המוצר והפלטפורמה שלה, לכן רכישת מניות פינטרסט לעת עתה נראית כמו השקעה נבונה.

 

מניית אלפבית- (גוגל)

למרות שהמניה עברה שנה לא קלה בעקבות האטה בצמיחה, ירידה ברווחים ודחיסת הערכות שווי במגזר הטכנולוגי בזמן שהמשקיעים מתכוננים למיתון, כ-92% מהאנליסטים בוול סטריט בכך זאץ מסקרים אותה בהמלצת 'קניה' וצופים זינוק של 35$ עם עלייה ממחיר של 93.1 דולר ל-125.70 דולר.

 

דיסני

את חברת דיסני לא צריך להציג, מדובר באחת מהחברות הכי מצליחות בעולם. למרות שמגפת הקורונה פגעה בעסקי הסרטים ופארק השעשועים, שירותי הסטרימיג של החברה הפכו במהרה להצלחה אסטרונומית, ובשנת 2022 כאשר חזרו המבקרים אל הפארקים ואל בתי הקולנוע ההכנסות של דיסני היו גבוהות יותר משנים קודמות בטרם פרצה המגפה. ועדיין, ככל שתחומיה החדשים מתפתחים קיים פוטנציאל אדיר לזינוק במניות שלה, והן צפויות לזנק בשנת 2023 ב-26%.

 

אמזון

אמזון היא אחת החברות המובילות בעולם בשוק המסחר האלקטרוני, וזאת על אף שמתחילת השנה המנייה שלה נפלה ב-46%. בפועל, על פי 91% מהאנליסטים (שמסקרים את המניה של אמזון) צופים צמיחה במניות שלה ומגדירים אותן כמומלצות לקנייה. מעבר לכך, מחיר המניות שלה צפוי להיות נמוך ב-18% ממחירן בסוף שנת 2021. חשוב לציין, לאמזון יש המון פוטנציאל לצמיחה גם בתחומים של בריאות, חנויות מכולת, שווקים שכונתיים ועוד. כך או כך, על פי התחזית, נראה שהמניות של אמזון יזנקו השנה.

 

אפל

בעוד שאנליסטים רבים מאמינים שמניית אפל תזנק ב-2023 ב-20% אחרי שנה בלתי נשכחת בה איבדה 19% משוויה, לא ניתן להתעלם מהאפשרות של מיתון שיוכרז ב-2023 ולכן לא באמת אפשרי לדעת מהן יהיו ההשלכות של הדבר על מניות החברה.

 

מיקרוסופט

המניות של חברת מיקרוסופט העולמית צפויות לטפס ב-16% וזאת לאחר שצנחה השנה ב-25%.  כמו כן, על פי התחזית לטווח הארוך האחרונה, מחירה של מניית מיקרוסופט יגיע ל-250 דולר עד אמצע 2023 ולאחר מכן ל-300 דולר עד אמצע 2024 וכך תימשך עלייה עד 2033.

 

קוקה קולה

למניות של קוקה קולה צפויה עלייה ארוכת טווח, וזאת לאחר על פי האנליסטים המניה של החברה התחזקה ב-8% בשנה שעברה, וצפויה השנה עלייה נוספת של 4%. מעבר לכך בהשקעה של 5 שנים, ההכנסות צפויות להיות סביב +49.05% כך שהשקעה הנוכחית שלך ב-$100 עשויה להגיע ל-$149.05 ב-2028.

אולי יעניין אותך גם

מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
חופש גדול: איך לנצל את חופשת הקיץ באופן מיטבי
חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

אנשים אומרים שמוטיבציה לא מחזיקה הרבה זמן. גם מקלחת לא, לכן אנו ממליצים אותה על בסיס יומי

זיג זיגלר

התנהלות זהירה ומסודרת בחיים מעידה על אריכות ימים, ומדענים מאמינים כי אנשים שמחזירים חפצים למקום ומתנהלים באופן מסודר, מוחם מפריש יותר סרטונין, שמשפיע על איכות השינה ועל התמודדות עם מתחים.

לשמור על בית מסודר

החולשה הגדולה ביותר שלנו היא הותרנות, הדרך הבטוחה ביותר להצליח היא תמיד להמשיך ולנסות פעם אחת נוספת

תומס אלווס אדיסון

מומלצים לצפייה

אוטו השנה של ישראל 2024

קרוזים בעולם: 5 יעדי קרוזים שאתם חייבים להכיר

המקומות היפים ביותר לקמפינג ברחבי העולם

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>