קניית נכס בארה״ב: מדוע זה משתלם וכיצד מתחילים את התהליך?

ארצות הברית היא מנהיגת המערב והמעצמה החזקה ביותר בעולם. ולכן, בין השאיפה העולמית לחיות את החלום האמריקאי, וההגירה הפנימית והחיצונית של המדינה, קניית נכס בארה"ב יכולה להיות השקעה מצוינת ומניבה. אך כיצד עושים זאת ומה חשוב לדעת? Let's get started!

(0)

כשרובנו שומעים את שתי מילות הקסם: "ארצות הברית", אנו ישר חושבים על עושר, עוצמה, ואינסוף אפשרויות. ובכל זאת, כשמדובר בקניית נכס בארה"ב, חשוב לשים לרגע את כל מה שאנחנו יודעים בצד (או חושבים שאנו יודעים!), ולהתחיל לחשוב ולחקור את הנושא לעומק, הרבה יותר לעומק.

מדוע? כיוון שארצות הברית היא פדרציה של 50 מדינות המתפרסות על שטח עצום עם אזורי זמן שונים, רגולציות שמשתנות ממדינה למדינה, וסוגי אקלים שונה, ולא כל אזור ונכס המוצע להשקעה הוא אכן השקעה משתלמת. ובכל זאת, אין ספק שהשקעה נבונה בנכס בארצות הברית המושתת על היכרות יסודית עם השטח והנכס (על שלל יתרונותיו וחסרונותיו), יכולה להניב לנו רווחים ולהוות השקעה כדאית לטווח ארוך. אז איך בכל זאת נדע באיזה נכס להשקיע, ומהם היתרונות של קניית נכס בארה"ב? הנה המדריך המלא.

  1. אפשרויות השקעה רבות – בניגוד למדינה הקטנה שלנו, בארה"ב האפשרויות להשקעה בנכס מניב גדולות יותר מאשר בארץ. כמו כן, בארצות הברית יש הרבה אזורים בתהליכי פיתוח כך שניתן לרכוש נכס בעלות יחסית נמוכה ולראות בו כהשקעה עתידית. יחד עם זאת, כיוון שמודבר בהשקעה מעבר לים, והיכרות מינימלית, אם בכלל, עם אזורי הפיתוח, זו חובה להבין ביסודיות מהן התוכניות האזוריות, מי היא האוכלוסייה הקיימת, האם קיים ביקוש גבוה להגירה פנימית, מהו הצפי לייעוד התוכנית, מהו האקלים האזורי (והאם האזור סובל מהוריקנים ואסונות טבע למיניהם), ומהי הרגולציה והבירוקרטיה המקומית.
  2. עלות הנכס –  כפי שוודאי אתם יודעים, רכישת דירה בארץ היא אחד האתגרים הגדולים ביותר של אזרחי ישראל, וקיים דיון ציבורי קבוע על מחירי הדיור. לעומת זאת, בארצות הברית הרבה יותר קל למצוא נכס אטרקטיבי בעלות לא גבוהה ומשתלמת, ועם תשואה גבוהה. לכן קניית נכס בארה"ב היא הרבה יותר נגישה והרבה יותר רווחית.
  3. מיסוי ורגולציה – בשנית, בהשוואה לישראל שבה המיסוי הוא גבוה במיוחד, ועל כמה וכמה שמדובר בנכס שני, דבר שמגביל ישראלים רבים מלהשקיע, קניית נכס בארה"ב כפופה לרגולציות גמישות יותר ומיסוי נמוך יותר (תלוי מדינה!).
  4. הכנסה פסיבית – רכישת נכס בארה"ב, יכולה להוות הכנסה פסיבית קבועה ובפרט כאשר מדובר בנכס מניב להשכרה באזורים אטרקטיביים להשקעה, כגון דירת מגורים, בנייני משרדים, וכדומה
  5. השבחת נכס – בקניית נכס בארה"ב ניתן לבצע השבחת נכס בעלות יחסית נמוכה ולמכור או להשכיר את הנכס ברווח גבוה. יחד עם זאת, יש לבדוק היטב את הבירוקרטיה הקשורה להשבחת נכס על פי הרגולציה המקומית. לתשומת ליבכם! לעולם אל תניחו הנחות ויש לוודא כל דבר אספקט של הנכס בטרם תחליטו להשקיע.

אלו מדינות נחשבות ליעדים אטרקטיביים לקניית נכס בארה"ב?

בין המדינות הרבות בארצות הברית שנחשבות ליעדים אטרקטיביים להשקעה הן קליבלנד, יוסטון, פילדלפיה, מיאמי, פלורידה, אטלנטה, ניו ג'רזי, דטרויט, ועוד, ונכון לשנת 2022 לנכסים למגורים בארה"ב יש תשואה שנתית ממוצעת של 10.6 אחוזים, לנכסים מסחריים בארה"ב יש תשואה ממוצעת של 9.5 אחוזים ול-REIT (Real Estate Investment Trust) יש תשואה ממוצעת של 11.8 אחוזים.

מהי הדרך הטובה ביותר לרכישת נכס בארה"ב?

ובכן, כיוון שמדובר במדינה זרה עם רגולציה ובירוקרטיה שונה לחלוטין (שגם משתנה בין מדינה למדינה), חשוב ואף מומלץ להיעזר באנשי נדל"ן מקצועיים המתמחים בנכסים לרכישה בארה"ב. מעבר לכך שיש להם גישה לנכסים השונים, ואת היכולת לאתר את הנכסים הרווחיים ביותר, הם גם עושים עבורכם את כל המחקרים על הנדרשים, ובקיעים בכל המידע על וסביב הנכס.

כמו כן, חברות הנדל"ן השונות שמתמחות בנכסים בארצות הברית לעיתים קרובות מציעות מסלולי השקעה שונים כגון מסלולי שותפות, שבהם גם חברת הנדל"ן משקיעה בנכס ועל ידי כך יוצרת אינטרס משותף, ומבטיחה תשואה חודשית ויציבה לאחר מכירת הנכס. מסלול נוסף מוכר הוא מסלול שבו הלקוח משקיע בהתאם ליכולתו הפיננסית, וההשקעה שלו נחשבת כהלוואת גישור ליזם. אז הנכם מעוניינים בקניית נכס בארה"ב והחלטתם לעשות זאת עם חברת נדל"ן? חשוב שתבחרו בחברת אמינה, מקצועית, ומוכחת, שעושה עמכם את הדרך בשקיפות מלאה ותחת הסכמים דרקוניים המגנים עליכם כמשקיעים.

אולי יעניין אותך גם

סדרות בינג': הגיע הזמן לקחת פסק זמן מהחדשות
דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
חופש גדול: איך לנצל את חופשת הקיץ באופן מיטבי
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

שתו מים – שתייה מרובה של מים מאטה תהליכים של הזדקנות העור, משפרת את פעילות מערכת העיכול ואפילו מסייעת לתחושת שובע.

המרכז הרפואי שמיר

הדבר היחיד שהוא יותר גרוע מלהתחיל ולהיכשל, הוא לא להתחיל בכלל

סת' גודין

בחיים לא הכל קורה מיד, ובוודאי שלא בקצב שאתם מצפים שיקרה. למדו לגלות סבלנות: הטוב עוד לפניכם 🙂

כל עכבה לטובה.

מומלצים לצפייה

היאכטות היקרות ביותר בעולם

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

בתי המלון החדשים באילת

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>