צפון בן יהודה כפר סבא: השקעה של 340 אלף ש"ח בעתודת הקרקע האחרונה

אחרי שנים של חסכונות ועבודה קשה אתם עדיין לא מצליחים לרכוש דירה באזור המרכז שבו גדלתם, קרוב למשפחה, לחברים ולמקום העבודה? הגיע הזמן להכיר את שוק הקרקעות ובפרט את מתחם צפון יהודה כפר סבא. 

(0)

בחיים של כולנו יש את הרצוי והמצוי והחוכמה היא לדעת מתי להתפשר ומתי להילחם. לכן, ,אחרי שכבר למעלה מעשור ששוק הדיור מעלה מחירים, ייתכן מאוד שאתם כבר מוכנים להרים ידיים ולהתפשר, לא כך? ובכן אנחנו פה כדי לומר לכם "חכו רגע" ולהציג בפניכם השקעה משתלמת במחיר של 340 אלף ש"ח בלבד בעתודת הקרקע האחרונה בכפר סבא, אחת הערים המובילות בישראל ברוב מדדי איכות החיים. נשמע טוב מידי? אז הרשו לנו להרחיב ולהפתיע אתכם.

מתחם צפון בן יהודה כפר סבא: על עתיד טוב יותר אסור להתפשר

בזמן שחיפשתם, חיכיתם, חסכתם, וכמעט התפשרתם, יצאה לדרך תוכנית מתחם צפון בן יהודה כפר סבא. על מה מדובר? על תוכנית מתאר יוקרתית שעתידה להיבנות על עתודת הקרקע האחרונה בעיר כפר סבא. תוכנית מתחם צפון בן יהודה כפר סבא הוצגה לראשונה בשנת 2017 כאשר התכנון המקורי היה להקים על הקרקע הייעודית 6000 יחידות דיור. עם זאת, לאחר שיקולים נוספים והבנה שמדובר כאן בהזדמנות פז, הוחלט שיש לנצל את מלוא הפוטנציאל של הקרקע ולהרחיב את התוכנית.

כיום, התוכנית הייעודית כבר כוללת 9400 יחידות דיור ובנייה ופיתוח של שטחי מסחר ותעסוקה אזורית, שטחים ירוקים ופארקים, שכונות מגורים חדשות, גני ילדים ובית ספר, אזורי מסחר, נגישות תחבורתית, גינות שעשועים וכן הלאה, וכל זאת על 150 אלף מ"ר נוספים. אז מדוע שווה להשקיע דווקא בעת הזאת? הסיבה היא פשוטה. בשלב זה ההשקעה במתחם עומדת על מחיר סולידי של 340 אלף ש"ח, בעוד שבעתיד, לאחר אישור התוכנית והוצאתה לפועל, מחירה של דירה חדשה במתחם תימכר במחיר של מיליוני שקלים. לידעתכם, בשכונות הצמודות לאזור הקרקע הייעודית, מחירן של הדירות הקיימות הוא כ-4.5 מיליון ש"ח. 

 

רוצים לקבל פרטים נוספים על הפרויקט?

השאירו פרטים >>

למי מומלץ להשקיע במתחם צפון בן יהודה כפר סבא?

ובכן בעוד שברמת המקרו התשובה היא "לכולם", ברמת המיקרו מדובר בהזדמנות נדירה במיוחד עבור זוגות צעירים ומשפחות. מדוע כך הדבר? מכיוון שבעוד שהעיר כפר סבא היא העיר האידיאלית לגדל בה ילדים, מחירי הדיור בה הם כמעט בלתי אפשריים עבור אנשים צעירים שעוד לא חסכו חיים שלמים, וההשקעה במתחם צפון בן יהודה כפר סבא במחיר של 340 אלף ש"ח זו הדרך האלטרנטיבית ובעלת הסיכויים הטובים ביותר עבור אותם צעירים ומשפחות שחולמים להכות בה שורשים ולהקים בית. 

 

מהם היתרונות של השקעה במתחם צפון בן יהודה כפר סבא? 

אם נתחיל ונציין את המובן מאליו, מעטים האנשים שיכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה חדשה בכפר סבא, ובעיקר כשמדובר בזוגות צעירים. כפי שוודאי אתם יודעים, מחירי הדיור בישראל משתוללים, ורכישת דירה חדשה הפכה לאתגר עצום וכמעט לבלתי אפשרי (במיוחד לאור הריבית הגבוהה על המשכנתאות!). לעומת זאת, שוק הקרקעות מציג "דרך" קצת אחרת, דרך אומנם ארוכה יותר, אך בהחלט בעלת פוטנציאל השקעה אדיר ובסיכון נמוך.

מדוע?  כיוון שהקרקעות בישראל מציגות עליית ערך שנתית כבר למעלה מ-20 שנה, ולכן בכל שנה שהקרקע נמצאת בבעלותכם, מחירה עלול לעלות, דבר שמונע מכספי ההשקעה שלכם להישחק (בניגוד לכך כשהוא יושב בחשבון הבנק ואין לו תמורה!). לכן, כשמדובר במתחם צפון בן יהודה כפר סבא, המשקיעים נהנים גם מהעובדה שמדובר בהשקעה של 340 אלף ש"ח בלבד בקרקע הממוקמת באחת הערים המבוקשות בישראל, אך גם מהעובדה שיש להשקעה זו פוטנציאל תשואה גבוה מאוד (שוב, כפר סבא!).

חשוב להבין, הקרקעות בישראל הן משאב מוגבל למדי, ועתודת קרקע בעיר מרכזית כמו כפר סבא היא "מצרך נדיר", מה שהופך את ההשקעה במתחם להזדמנות נדירה. לתשומת ליבכם.

 

מעוניינים במידע נוסף על רכישת קרקע במתחם?

השאירו פרטים >>

אולי יעניין אותך גם

דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה
חופש גדול: איך לנצל את חופשת הקיץ באופן מיטבי
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

אדם פסימי רואה את הקושי בכל הזדמנות, אדם אופטימי רואה הזדמנות בכל קושי

ווינסטון צ'רצ'יל

הליכה יומית קצרה משפרת את יכולות המוח בגיל מבוגר ועוצרת ירידה בזיכרון. אנשים מבוגרים המקפידים ללכת כל יום מראים יכולות קוגניטיביות משופרות ויכולת קבלת החלטות טובה.

ללכת ברגל

צחוק, גם אם הוא לעתים מאולץ, משחרר חומרים המשפרים את מצב הרוח, גם חיוך קטן יכול לעשות נפלאות לתחושה הכללית ולהרגשה.

לילך נהרי

מומלצים לצפייה

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

היאכטות היקרות ביותר בעולם

בתי המלון החדשים באילת

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>