מתחם צפון בן יהודה היוקרתי: לעצב את העתיד בהשקעה חד פעמית של 340 אלף ש"ח

בזכות תוכנית הפיתוח המרהיבה של מתחם צפון בן יהודה בכפר סבא, תוכלו לבצע השקעה מצטיינת בעיר המבוקשת בישראל, ובמחיר שפשוט לא ניתן לסרב: קרקעות נדירות עם תוכניות בלעדיות ב-340 אלף ש"ח בלבד!

(0)

דווקא במציאות בה המחירים הם מעין חידה מורכבת (מאוד!) ומחירי הדיור ממשיכים לעלות(ללא רחמים!) אנחנו מציעים לכם אפיק השקעה מצטיין: השקעה בעתודת הקרקע האחרונה בעיר האהובה כפר סבא. ממש בימים אלה, כפר סבא משיקה בגאווה את תוכנית הפיתוח של מתחם צפון בן יהודה ומזמינה אתכם להצטרף לכל אותם אנשים שבוחרים ובצדק רב, להשקיע בתוכנית המתחם היוקרתי. זוהי הזדמנות שאינה מגיעה בכל יום, ובמיוחד בישראל. נשמע מעניין? אז בואו נרחיב.

 

שלוש מילים שעלולות לשנות את חייכם: צפון בן יהודה

תוכנית צפון בן יהודה בכפר סבא, שממשיכה להפתיע ולהרשים משקיעים רבים, מאפשרת לכם להשקיע בעתודת הקרקע האחרונה בעיר ולהיות רשומים בטאבו כבעלי קרקע של מתחם מגורים המתוכנן להיבנות באחד האזורים היוקרתיים של כפר סבא. אנו בטוחים שכבר יצא לכם לא פעם לשמוע על יופייה ואיכות החיים הגבוהה שכפר סבא מציעה לתושביה, ולכן השקעה סולידית בסך 340 אלף ש"ח היא בהחלט לא משהו שתתקלו בו לעיתים קרובות הן בשוק הקרקעות וודאי בשוק הדיור בישראל.

כמו כן, חשוב שתדעו שממש בצמוד לאזור הייעודי שבו מתוכנן להיבנות המתחם החדש של צפון בו יהודה, הדירות הקיימות עולות לא פחות מ-4 מיליון שקלים, כך שאם אתם שוקלים להשקיע בקרקע בשאיפה לבצע מכירה בעתיד, פוטנציאל התשואה הוא של מאות אחוזים.

 

השאירו פרטים >>

אז מה כוללת התוכנית של פרויקט צפון בן יהודה?

ובכן, ממש מתחת לאף שלכם, העיר כפר סבא ממשיכה להתפתח במטרה להפוך את העיר למרכז דיור וחיים יוקרתי ומגוון ביותר. בתוכנית העתידית של פרויקט צפון בן יהודה (שהוצגה לראשונה ב-2017 עם תכנון להקמת 6000 יחידות דיור בלבד!),  נעשה שיפור והרחבה חשובה שתביא לצמיחה משמעותית במרחב העיר.

למעשה, לאחר בחינה נוספת וצילומי הקרקע הייעודית, היה אפשר לזהות את הפוטנציאל האדיר לפיתוח מגוון רחב של תשתיות ופרויקטים, כיום התוכנית כבר כוללת בנייה של 9400 יחידות דיור, כמו גם אזורים חדשים למסחר ותעסוקה, שטחי ירוק ופארקים, גני ילדים, בתי ספר, מתחמי תרבות ועוד. פרויקט צפון בו יהודה צפוי לספק לתושבים חיים עירוניים תוססים ובריאים, ובו זמנית שקט ושלווה של אזור מגורים, וכל זאת על ידי השקעה ראשונית של 340 אלף ש"ח.

 

מה היתרון של השקעה בקרקעות ובפרט בעתודת הקרקע במתחם צפון בן יהודה?

ראשית, כאשר מדובר בשוק ההשקעות בישראל, שוק הקרקעות נחשב בהחלט למסלול השקעות יציב ובסיכון נמוך. מדוע? כיוון שערכן של הקרקעות בישראל רק גדל משנה (נתון שנשקף בצורה ניכרת ב-20 שנים האחרונות!) וכאשר משקיעים בקרקעות, תמיד קיימת הזדמנות לשפר את ערכן ולמכור אותן ברווח משתלם. לכן, בתוכנית צפון בן יהודה בכפר סבא, שמציעה את ההזדמנות להשקיע בקרקע באחד מהאזורים הפופולריים ביותר בסכום סולידי של 340 אלף, המשקיעים בעתיד פרויקט עלולים להנות מנכס מגורים חדש (המוערך במיליונים), או לחילופין למכור את הקרקע לאחר אישור התוכניות ועדיין לייצר רווח משמעותי.

לא פחות חשוב, השקעה יציבה זו משמרת לאורך שנים את ערך ההשקעה (ואף מגדילה אותו!), ומונעת את שחיקת הכסף שלנו, וזאת בהשוואה לכסף שיושב בחשבון הבנק ואינו מייצר ערך. כך או כך, התוכנית בצפון בן יהודה מסייעת להבטיח למשקיע משאב נכון ומשתלם בעיר הירוקה, בין אם יחליט להשתמש בו בעתיד למגורים, להשכרת הנכס, או למכירתו במחיר רווח אדיר.

שורה תחתונה? מתחם צפון בן יהודה היא הזדמנות ייחודית ונדירה להשקעה וכדאי לתפוס אותה בשתי ידיים כל עוד זה מתאפשר. זכרו, מי שמהסס…

 

השאירו פרטים >>

אולי יעניין אותך גם

דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה
חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים
סדרות בינג': הגיע הזמן לקחת פסק זמן מהחדשות

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

אם אתם חסרי ביטחון, נחשו מה, גם שאר העולם. אל תעריכו יותר מידי את התחרות ופחות מידי את עצמכם, יש בכם יותר ממה שאתם חושבים

טי הארב האקר

תאמינו שיש סיבה לכל דבר שקורה בעולם וקורה לנו. אם אנחנו מזמנים לנו שפע, השפע יגיע. אם אנחנו מזמנים רע, כנראה שהרע יגיע. ובקיצור – מחשבות חיוביות יעזרו במקרה הזה.

איש חכם

שקר יכול לשחרר הורמונים של חרדה המסוכנים ללב, למערכת העיכול ולנשימה. אנשים שמפסיקים לשקר משפרים את מצבם הבריאותי משמעותית תוך עשרה שבועות.

לדבר אמת

מומלצים לצפייה

אוטו השנה של ישראל 2024

המקומות היפים ביותר לקמפינג ברחבי העולם

קרוזים בעולם: 5 יעדי קרוזים שאתם חייבים להכיר

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>