פרגולות אלומיניום חשמליות של חברת אן. אס. פנל – שילוב של אסתטיקה וחדשנות להצללה אופטימלית

מחפשים פתרון הצללה יעיל שישתלב בצורה מושלמת עם העיצוב החיצוני? אתם זקוקים לפרגולת אלומיניום חשמלית.

(0)

בין אם אתם מעוניינים לשבת בפינה מוצלת ונעימה ביום קיצי חם, ובין אם אתם רוצים לשבת בחצר ביתכם ביום גשום וקריר עם שוקו חם, פרגולות אלומיניום חשמליות הן הפתרון האידיאלי לכל עונות השנה. אז נמאס לכם שמזג האוויר מגביל אתכם? התעייפתם מהקונפליקט הניצחי של "לשבת בחוץ או בפנים?" על ידי הרכבת פרגולת אלומיניום חשמלית בשטח החיצוני, תמיד תוכלו להנות לכם מאוויר צח בניחותא.

 

אז מהי פרגולת אלומיניום חשמלית?

פרגולת אלומיניום חשמלית היא מבנה ארכיטקטוני המשמש להצללה בשטחים חיצוניים כגון חצרות, גינות, מרפסות וכדומה, והן פועלות על מנגנון חשמלי שמאפשר לכם לכוונן ולשנות את זוויות ההצללה של הפרגולה באמצעות שלט רחוק או באמצעות טלפון נייד חכם. מדובר בשדרוג חדשני ופופולרי במיוחד של הפרגולה המסורתית שמסיר מכם את כל המגבלות החיצוניות, וסופסוף נותן לכם את האפשרות להנות גם מהשטח החיצוני של ביתכם.

 

כיצד פועל מנגנון ההצללה של הפרגולה?

ובכן, הפרגולה תוכננה במיוחד לרמות שונות של הצללה, לכן קיימת גמישות רבה בין חלקיה השונים, ועל ידי תפעול מרחוק ניתן לשנות את טווח התנועה של השלבים ולשלוט בזוויות האור וברמת האוורור שחודרת אליה. בנוסף, ניתן גם לשנות את הזווית לרמת איטום מוחלטת בכדי למנוע חדירה של מים (למשל בימים גשומים!). זוויות הפרגולות החשמליות נעות עד מאה ועשר מעלות, ומדובר במנגנון ייחודי שהינו עמיד למים, ובטוח לחלוטין לשימוש. לא פחות חשוב, חומר האלומניום האיכותי ממנו עשויה הפרגולה מעניק לה עמידות יוצאת דופן אל מול תנאי מזג אוויר שונים (חום, קור, רוחות, גשמים, וכדומה), ודורש תחזוקה מועטה.

 

פרגולות אלומיניום חשמליות מבית אן. אס. פנל

חברת אן. אס.פנל שמתמחה בייצור ושיווק של פנלים מבודדים ופרגולות מאלומיניום נחשבת לאחת מהחברות הבולטות בארץ בתחומה. המומחים של אן.אס. פנל מקפידים באדיקות לא רק על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, אלא גם על רמת אסתטיקה גבוהה ומדויקת שתתאים באופן מושלם לצרכיו ורצונותיו של כל לקוח. בזכות העבודה המוקפדת, המקצועיות, והיחס האישי, הפרגולות של אן.אס.פנל כבר הפכו לשם דבר, עם מאות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ, לרבות חברות, עסקים, קבלנים, ספקים, ולקוחות פרטיים. החברה מספקת שירותים נוספים כגון: פנלים מבודדים לבניה קלה, בניית פרגולות, בניית תוספת חדר, סגירת מרפסות, סגירות חורף לעסקים ועוד. אז חיפשתם חברה שמקפידה על שירות, ביצועים, ומחירים הוגנים? מצאתם.

מעוניינים ביעוץ חינם?

השאירו פרטים >>

אולי יעניין אותך גם

עתיד ורוד בעיר ירוקה: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים בכפר סבא החל מ- 169 אלף ש"ח
חופש גדול: איך לנצל את חופשת הקיץ באופן מיטבי
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
סדרות בינג': הגיע הזמן לקחת פסק זמן מהחדשות

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

כרגע אתה ברכבת הרים תאחוז חזק במוט הביטחון ותהנה מהנסיעה

ראם מאיר בטיטו הי״ד

הליכה יומית קצרה משפרת את יכולות המוח בגיל מבוגר ועוצרת ירידה בזיכרון. אנשים מבוגרים המקפידים ללכת כל יום מראים יכולות קוגניטיביות משופרות ויכולת קבלת החלטות טובה.

ללכת ברגל

אדם חייב להיות מוכן לוותר על מי שהוא, כדי להפוך למי שהוא יכול להיות

איינשטיין

מומלצים לצפייה

אוטו השנה של ישראל 2024

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

המקומות היפים ביותר לקמפינג ברחבי העולם

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>