מהי הדרך הנכונה לבצע השקעה מוצלחת בנדל״ן מניב בארה״ב?

בארה"ב קיימות אינסוף השקעות נדל"ן מניבות שרק ממתינות להשקעה. ועדיין, איך מאתרים אותן? מהו נדל"ן מניב בארה"ב? וכיצד מבצעים השקעה מוצלחת? הנה כל מה שחשוב שתדעו

(0)

נכס זה "נכס" (ותסלחו לנו על משחק המילים!). מדוע? כי בין האינפלציות, המשברים הכלכליים, מגפות עולמיות, ועליות וירידות במחירי שוק הנדל"ן, הנכס שבבעלותנו הוא תעודת ביטוח. בדיוק מהסיבה הזו אנשים רבים נאבקים על רכישת דירות, לא הרבה אנשים ממהרים למכור את הנכס היחידי שלהם (בלשון המעטה), ומשקיעים רבים בארץ בעולם מתמגנטים להשקעות נדל"ן. יחד עם זאת, לצערנו, בארץ, האפשרויות הן יחסית מוגבלות, הן מבחינת מחירים, הן מבחינת היצע, והן מבחינת תשואה, ועל כמה וכמה בהשוואה לארצות הברית. החדשות הטובות? גם אנו הישראלים יכולים להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב, כאשר שפע של חלופות לפתחנו.

 

אך מדוע נדל"ן מניב בארה"ב הוא כל כך משתלם?

מבחר עצום של נכסים להשקעה – בארה"ב קיימות אפשרויות השקעה רבות, ושאני אומרים רבות אנו מתכוונים לשפע של אפשרויות. ארה"ב היא מעצמה עולמית המתפרסת על שטחה של 9,834,000  קמ"ר (בניגוד לשטחה של ישראל שעומד על 22,145 קמ"ר!), ובנויה מחמישים מדינות בעלות אופי שונה, אקלים שונה, אוכלוסייה שונה, ובירוקרטיה ורגולציה המקומית (כאשר כל המדינות כפופות לחוקה של ארה"ב ולמשטר הפדראלי).

בנוסף, מעבר ליעדי ההשקעה הבולטים והמוכרים, בארה"ב יש המון אזורי פיתוח שבהם ניתן לרכוש נכס כהשקעה עתידית משתלמת מאוד ובעלות נמוכה. למרות שעד כה זה נשמע פשוט למדי וכל מה שעליכם לעשות זה לבחור יעד לנדל"ן מניב בארה"ב, עדיין חשוב להבין לבחון מי היא האוכלוסייה באזור היעד שלנו, האם יש עלייה בהגירה פנימית אל האזור, מהי הרגולציה והבירוקרטיה המקומית (חשוב מאוד!!), האם מדובר באקלים אזורי נוח ויציב, ומהו הצפי להחזר ההשקעה.

טווח רחב של עלויות – בעוד שבארץ נקודת הפתיחה בעלויות להשקעה בנכס מתחילה מ"גבוהה" ועד "גבוהה מידי לכיס שלנו", כשמודבר בנדל"ן מניב בארה"ב קיים טווח רחב של עלויות, מה שהופך את החיפוש לנכס מניב בעלות נוחה ומאפשרת להרבה יותר נגישה, ולא רק עבור אנשים עשירים. וזאת מבלי לציין את התשואה הגבוהה והרווחית.

אופי המיסוי ותהליך הבירוקרטיה – אז לא נספר לכם שבכול מקום בארה"ב המיסוי הוא נמוך, כי זה בהחלט תלוי בהרבה גורמים משתנים, אך כן נגיד לכם שהתנאים הם נוחים יותר, התשואה היא גבוהה יותר, ושהתהליך הבירוקרטי הרבה יותר קצר וגמיש מרכישת דירה בארץ, כאשר רגולציית הרכישה משתנה ממדינה למדינה.

 

אז כיצד משקיעים בנכס מניב בארה"ב?

התשובה לשאלה מתחלקת לשתי סוגיות: אופי ההשקעה שאתם מחפשים, ותהליך ההשקעה עצמו. כשמדובר באופי ההשקעה קיימת באפשרותכם לרכוש נכס בארה"ב במטרה להעמידו להשכרה ולייצר הכנסה פסיבית חודשית (לדוגמא, דירות מגורים, משרדים, וחנויות באזורים מסחריים). או לחילופין  לבצע השבחת נכס, ולרכוש נכס בעלות נמוכה ולהשביח אותו, ואז למכור אותו ברווח גבוה ומניב (כמובן שיש להכיר את הבירוקרטיה והרגולציה הקשורה להשבחה לעומק, ואסור בתכלית האיסור להניח הנחות לגבי הנושא!). לעומת זאת, כאשר מדובר בתהליך ההשקעה עצמו, מאוד חשוב ומומלץ להיעזר באנשי נדל"ן מובילים המתמחים בתחום של נדל"ן מניב בארה"ב. בארץ, קיימות חברות נדל"ן רבות שמסייעות בתהליך, ורובן מציעות שני מסלולי השקעה שונים:

מסלולי שותפות – מסלול שותפות הוא מסלול השקעה שבו חברת הנדל"ן מציעה ללקוח להשקיע בנכס שגם החברה עצמה משקיעה ובו ובכך נוצרת שותפות עסקית ואינטרס משותף. מעבר לכך, מסלול זה מעניק למשקיע ביטחון, כיוון שגם חברת הנדל"ן מעוניינת בהשקעה מוצלחת ומניבה המבטיחה תשואה גבוהה

מסלולי השקעה כהלוואה ליזם – מסלול זה הוא מסלול גמיש יותר  שבו המשקיע יכול להשקיע בנכס מניב משקיע בהתאם ליכולתו הפיננסית, והשקעתו מוגדרת כהלוואת גישור ליזם, ומבטיחה לו אחוזים מהרווחים של הנכס (בהתאם לגודל ההשקעה!). כך או כך, אין לבצע החלטות פזיזות וחשוב מאוד לעבוד מול מומחים מוכרים ומוכחים בתחום ותחת חוזים דו צדדיים המגנים עליכם כמשקיעים.

כמו כן, חשוב לציין שהשקעה בנכס מניב בארה"ב עם חברות נדל"ן ויזמים היא הדרך הטוב ביותר לבצע השקעה מוצלחת. מדוע? מכיוון שלאנשי המקצוע יש היכרות מעמיקה עם החוקים והרגולציות האזוריים, קשרים וידע פנימי בשול הנדל"ן האמריקאי, ויכולת גבוהה לאתר נכסים מניבים באחת המדינות הגדולות בעולם, דבר שמאוד קשה לעשות באופן עצמאי, ובמיוחד אם אתם חדשים בתחום.

אולי יעניין אותך גם

חופש גדול: איך לנצל את חופשת הקיץ באופן מיטבי
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
כפר סבא מתרחבת: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים החל מ-169 אלף ש"ח.
מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

תאמינו שיש סיבה לכל דבר שקורה בעולם וקורה לנו. אם אנחנו מזמנים לנו שפע, השפע יגיע. אם אנחנו מזמנים רע, כנראה שהרע יגיע. ובקיצור – מחשבות חיוביות יעזרו במקרה הזה.

איש חכם

הליכה יומית קצרה משפרת את יכולות המוח בגיל מבוגר ועוצרת ירידה בזיכרון. אנשים מבוגרים המקפידים ללכת כל יום מראים יכולות קוגניטיביות משופרות ויכולת קבלת החלטות טובה.

ללכת ברגל

כוס יין אדום אחת ביום, ולא יותר, תספק לגוף אנזימים המפחיתים את הסיכוי להתקפי לב, סרטנים שונים ומאטים התפתחות אלצהיימר.

לשתות יין כל ערב

מומלצים לצפייה

קרוזים בעולם: 5 יעדי קרוזים שאתם חייבים להכיר

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

אוטו השנה של ישראל 2024

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>