כפר סבא מתרחבת: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים החל מ-169 אלף ש"ח.

כפר סבא מציעה היום את ההזדמנות המושלמת לרכוש קרקע בלב אחד מהמתחמים היוקרתיים והמבוקשים ביותר בעיר המתוכננים למגורים – מתחם צפון בן יהודה. היום, ולפני שהמחירים יזנקו, זה הרגע להשקיע בעתיד שלכם ושל משפחתכם. הקרקעות זמינות למכירה החל-מ-169 אלף ש"ח.
מתחם צפון בן יהודה

(1)

העיר כפר סבא שנמצאת בראש רשימות איכות החיים בישראל, עם מערכת חינוך מובילה, מגוון פארקים וגנים ציבוריים ותשתיות מודרניות, מעניקה חיים בטוחים ונוחים לתושביה ומכילה כל מה שהופך את המקום למושלם עבור משפחות וזוגות המחפשים איכות חיים גבוהה ומקום מושלם לגדל את הילדים. עם זאת, לצערנו, רבים בישראל לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש בכפר סבא דירה בגלל המחירים הגבוהים. החדשות הטובות? על ידי רכישת קרקע במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים, תוכלו להיות בעלי נכס מגורים חדש בשכונה יוקרתית ומבוקשת בעיר הירוקה של ישראל.

למידע נוסף וחזרה של נציג

השאירו פרטים >>

 

השקעה עם פוטנציאל רווח של 400% לפחות

מתחם צפון בן יהודה מתוכנן להכיל כ-9,400 יחידות דיור ו-150,000 מ"ר של שטחי מסחר, יחד עם תשתיות ציבוריות וגינות ירוקות מרהיבות. רכישת קרקע במתחם זה לא רק מבטיחה מקום חיים יוקרתי אלא גם פוטנציאל עלייה משמעותית בערך הנכס לאור הפיתוחים העתידיים.

רגע לפני עליית המחירים זה הזמן לרכוש קרקע במתחם 

ההזדמנות לרכוש קרקע במתחם צפון בן יהודה בכפר סבא היא יותר מסתם השקעה בנדל"ן,  היא הזדמנות להיות חלק מאחת הקהילות המבוקשות בישראל ולהנות מתשואה גבוהה ועליית ערך צפויה של מאות אחוזים. היום ניתן להשקיע בקרקעות של מתחם צפון בן יהודה במחיר של החל מ-169 אלף ש״ח, בעתיד הקרוב מאוד, ולאחר אישור התוכנית המפורטת, שווי ההשקעה המוערך צפוי לזנק במאות אחוזים, חשוב להדגיש שמחירם של דירות חמישה חדרים בשכונות הקרובות למתחם כבר עולות למעלה מ-4 מיליון שקלים.

זוהי הזדמנות נדירה בהחלט (שספק שתחזור!), ולכן עכשיו זה הזמן האידיאלי לרכוש קרקע במתחם צפון בן יהודה המבוקש לפני שיהיה מאוחר מידי. ההשקעה בקרקע במתחם צפון בן יהודה פותחת דלת לעתיד של עליות ערך וחיים איכותיים. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו להבטיח את העתיד הכלכלי שלכם ושל ילדיכם.

מעוניינים במידע נוסף על רכישת קרקע במתחם?

השאירו פרטים >>

אולי יעניין אותך גם

חופש גדול: איך לנצל את חופשת הקיץ באופן מיטבי
כפר סבא מתרחבת: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים החל מ-169 אלף ש"ח.
דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

החולשה הגדולה ביותר שלנו היא הותרנות, הדרך הבטוחה ביותר להצליח היא תמיד להמשיך ולנסות פעם אחת נוספת

תומס אלווס אדיסון

הליכה יומית קצרה משפרת את יכולות המוח בגיל מבוגר ועוצרת ירידה בזיכרון. אנשים מבוגרים המקפידים ללכת כל יום מראים יכולות קוגניטיביות משופרות ויכולת קבלת החלטות טובה.

ללכת ברגל

שתו מים – שתייה מרובה של מים מאטה תהליכים של הזדקנות העור, משפרת את פעילות מערכת העיכול ואפילו מסייעת לתחושת שובע.

המרכז הרפואי שמיר

מומלצים לצפייה

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

היאכטות היקרות ביותר בעולם

קרוזים בעולם: 5 יעדי קרוזים שאתם חייבים להכיר

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>