טיולים בארץ? הנה כמה מקומות שאתם חייבים להגיע אליהם

מחפשים מקומות מומלצים לטייל בארץ? אז שלום וברכה וכמה טוב שבאתם. בדיוק עבורכם הכנו רשימה של יעדים קסומים שנמצאים ממש כאן במדינה הקטנה שלנו

(0)

ישראל היא מדינה קטנה אך יפיפייה, ואם רק ניתן לה צ'אנס להדהים אותנו היא תעשה זאת ובגדול. ועדיין, ברוב המקרים, רובנו נוסעים שוב ושוב לאותם יעדים ולאחר מכן מתלוננים שאין בישראל מקומות חדשים לטייל בהם. אז יש לנו חדשות בשבילכם, יש ועוד איך יש, ואתם פשוט לא מכירים אותם. בדיוק מהסיבה הזו הכנו עבורכם רשימה אטרקטיבית במיוחד של מקומות קסומים ומרהיבים ברחבי המדינה שהגיע הזמן שתכירו ושתוכלו להנות מהם בטיול הבא שלכם.  מוכנים לצאת לדרך?

 

חד נס

חד נס הוא ישוב הממוקם על הגדה המזרחית של הירדן והינו חלק מהמועצה האזורית גולם. מדובר בישוב קטן וקסום בצפון המורכב מכ-280 משפחות. חד נס הוא בהחלט שייך לרשימה של מקומות מומלצים לטייל בארץ, ואף עיקר כלכלתיו נשענת על תיירות ואירוח. אז מה מחכה לכם בחד נס? ראשית, נוף יפיפייה המשלב בין הרי הצפון והכנרת (שנמצאת במרחק נסיעה קצר!), אוויר נקי וצלול (ושלום לכם תושבי המרכז!), אווירה כפרית שתגרום לכם להרגיש באירופה, טיולי רכבי שטח, רכיבה על סוסים,  שייט בקיאקים, בריכות שחייה,  מסלולי הייקינג, פעילויות ספורטיביות, סדנאות שונות ומגוונות, וכמובן מבחר מסעדות משובחות, ובתי קפה אינטימיים. כמו כן, כיוון שחד נס נחשבת ליעד תיירותי, תוכלו למצוא שם מבחר מגוון של מקומות לינה, מצימרים מפוארים ועד אכסניות ברמה גבוהה מאוד. מומלץ!

 

 חצור הגלילית

חצור הגלילית היא יעד קסום לבקר בו אשר בהחלט שייך לרשימה המכובדת של מקומות מומלצים לטייל בארץ. למרות שלרוב מטיילים רבים דווקא הולכים לשהות אצל שכנתה הצמודה ראש פינה, אנו רוצים להמליץ לכם לבקר בחצור הגלילית ועל כמה וכמה בעונת החורף. חצור הגלילית הקטנה משרה אווירה כפרית אירופאית אוטנטית ויש בה וסביבה מקומות נהדרים לבקר בהם כגון יקב מיינסטר (לאוהבי היין והגבינות), גלריות לאומנות, ומסעדות נפלאות, וזאת מבלי שציינו את הנוף המרהיב. מעבר לכך, יש שם כמה וכמה צימרים רומנטיים יפיפיים שמאוד יכולים להתאים לטיול רומנטי לסופ"ש. כמו כן, חצור הגלילית נמצאת במרחק נסיעה קצר מהחרמון, ואנו מאוד ממליצים לשלב בטיול את שני היעדים. מילה שלנו? אתם תרגישו שאתם בחו"ל.

 

קיבוץ שדה בוקר

קיבוץ שדה בוקר הוא אחד מהמקומות היפים בארץ והינו יעד נפלא למטיילים. הקיבוץ נמצא בהר הנגב וכ-30 ק"מ ממכתש רמון, וכבגובה של כמעט 500 מטרים מעל פני הים. שדה בוקר מתאפיין באקלים מדברי קלאסי כאשר במהלך היום תוכלו להנות ממזג אוויר חמים (בעת זו!), ובערב ממזג אוויר קריר ואף קר, כך שכדאי שתגיעו עם מלתחה מתאימה. בין תצפיות מופלאות, מיצגים היסטוריים, שקיעות וזריחות קסומות, נחלים, ונוכחות בדואית שתמיד שמחה לארח מבקרים, בקיבוץ שדה בוקר תהנו מחוויה יוצאת במינה. האזור מאוד מתאים לטיולים משפחתיים, טיולי קבוצות, וטיולי זוגות. מה עם לינה? ובכן האפשרויות הלינה הן רבות וניתן לתכנן קמפינג, לשכור טריילר, או להנות מאחד ממבחר המלונות והצימרים המפנקים באזור, לבחירתכם. כך או כך, טיול לשדה בוקר ניתן לתכנן בתקציבים שונים ונוחים לכיס.

 

חוף אכזיב

אוהבים את חוף הים? כדאי שתלכו לבקר בחוף אכזיב שנמצא כ-5 ק"מ מנהריה. בואו נגיד ככה, תשכחו את כל מה שאתם יודעים על החופים בארץ כי חוף אכזיב הוא רמה אחת מעל כולם. עם מים צלולים ונקיים, ומתקנים רבים ושימושים מסביב כגון מקלחות, שירותים, אזורים נהדרים לפיקניקים ובר משקאות (כי כוס יין מול הים זה מאסט לא?), אתם פשוט תהנו מכל רגע. מעבר לכך, אנו ממליצים להביא אוהל ולהנות שם בסופ"ש עם קמפינג.  כך או כך, בין אם אתם משפחה, זוג צעיר, או כמה חבר'ה שרוצים לשבור שגרה, תארזו תיק וסעו לבקר בחוף אכזיב.

 

נווה צדק שבתל אביב

נכון, כולם מכירים את תל אביב ולחלוטין אי אפשר להגדיר אותה כ"יעד חדש", אבל, בעוד שרבים מרחבי הארץ נוהגים לצאת לתל אביב בסופ"שים, אנחנו דווקא מכוונים לשעות היום. אכן כן, למרות שאין ספק שלתל אביב יש חיי לילה תוססים, עדיין יש משהו קצת שונה בלהתעורר איתה בבוקר, ולחוות את העיר בצורה קצת שונה (וכנראה גם יותר צלולה מבערב!). לכן, אנו ממליצים לקחת חדר באחת מהאכסניות הרבות בעיר, וללכת לבקר בשכונת נווה צדק הנפלאה, לאכול צוהריים בנמל יפו הקסום, ולקנח עם יציאת ערב בשכונת פלורנטין שלרגע תגרום לכם לחשוב שאתם בכלל בברלין. תהנו!

אולי יעניין אותך גם

חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
עתיד ורוד בעיר ירוקה: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים בכפר סבא החל מ- 169 אלף ש"ח
דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה
חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

אדם חייב להיות מוכן לוותר על מי שהוא, כדי להפוך למי שהוא יכול להיות

איינשטיין

אם אתם חסרי ביטחון, נחשו מה, גם שאר העולם. אל תעריכו יותר מידי את התחרות ופחות מידי את עצמכם, יש בכם יותר ממה שאתם חושבים

טי הארב האקר

תאמינו שיש סיבה לכל דבר שקורה בעולם וקורה לנו. אם אנחנו מזמנים לנו שפע, השפע יגיע. אם אנחנו מזמנים רע, כנראה שהרע יגיע. ובקיצור – מחשבות חיוביות יעזרו במקרה הזה.

איש חכם

מומלצים לצפייה

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

המקומות היפים ביותר לקמפינג ברחבי העולם

קרוזים בעולם: 5 יעדי קרוזים שאתם חייבים להכיר

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>