כפר סבא מציגה את מתחם 6 – בעתודת הקרקע האחרונה בעיר ימכרו קרקעות מ-169 אלף ש״ח בלבד

בימים אלו ממש כפר סבא העיר הירוקה משיקה את תוכנית מתחם צפון בן יהודה. בהיותה אחת מן הערים המבוקשות והאיכותיות בארץ, התוכניות לפיתוח ויישוב השטח על הקרקע הייעודית האחרונה שנותרה בעיר זו, היא הזדמנות פז להשקעה עתידית מניבה ומשתלמת באזור הכי אסטרטגי בישראל.

(1)

כפר סבא היא האחת הערים האהובות בישראל ובהחלט אפשר להבין מדוע. השילוב של המיקום הגיאוגרפי המושלם בין אזור המרכז לאזור השרון, הטיפוח המתמיד ופיתוח העיר כעיר ירוקה, ומערכת החינוך בין הטובות בארץ, ממקמים את כפר סבא באופן לא מפתיע בראש רוב מדדי איכות החיים (על פי הלמ"ס מובילה ברוב מדדי בהשוואה ל-16 הערים הגדולות בישראל!).

אממה, בגלל הביקוש העצום לדיור בישראל (שגדול משמעותית מן ההיצע!), גידול האוכלוסין, ומחירי שוק הנדל"ן בארץ שכבר יותר מעשור מציגים עליית מחירים, רכישת נכס בכפר סבא כבר לא ממש נראית ריאלית, ובמיוחד בקרב הדור הצעיר שכבר לא מעיזים לחלום על רכישת דירה בישראל. הבשורות הטובות? בשנים האחרונות החלו בבניית תוכניות מקיפות להרחבת האזור ובייעוד עתודת הקרקע האחרונה בעיר לפיתוח דיור מקיף ומשמעותי.

 

הכירו את מתחם צפון בן יהודה: עתודת הקרקע האחרונה בכפר סבא

הפרויקט היוקרתי של מתחם צפון בן יהודה, עתיד להיבנות על הקרקע האחרונה שנותרה לבנייה בעיר כפר סבא, ותוכניות הבנייה השאפתניות שלו מייעדות להפוך את הקרקע לרובע עירוני חדש ומפואר עם כ-9,400 יחידות דיור, שטחי מסחר למגוון של אפשרויות תעסוקה, שטחים ציבוריים, תשתיות ונגישות תחבורה, גינות, מוסדות חינוך (גני ילדים ובית ספר) ופארקים ירוקים כיאה למעמדה של כפר סבא כעיר ירוקה.

כמו כן, הקרקע הייעודית לבנייה ממוקמת בצפון העיר כפר סבא, בצמוד לכמה מהשכונות המבוקשת בעיר, כגון כפר סבא הצעירה, שכונת אליעזר וכפר סבא הירוקה, כך שמדובר במתחם עם מיקום אסטרטגי נהדר הן מבחינת ביקוש, הן מבחינת אוכלוסייה, והן מבחינת נגישות. נשמע כמו חלום? אז תדעו שלא רק שמדובר באפיק השקעה מצטיין ובסיכון נמוך, אלא בהשקעה בקרקע מניבה ובמחירים הוגנים המאפשרים לאזרח הממוצע להשקיע.

 

רוצים לקבל פרטים נוספים על הפרויקט?

השאירו פרטים >>

הטיימינג הנכון להשקיע

כשמדובר בשוק הקרקעות אין ספק שכעת זה הטיימינג הנכון להשקיע. מדוע? מכיוון שבעשרים שנה האחרונות ניתן לראות שהקרקעות בישראל מציגות עליית ערך משנה לשנה, ושההשקעה בקרקע הנמצאת בהליך הפשרה (או שהינה כבר מופשרת), עלולה להניב למשקיעים עליית ערך של מאות אחוזים. לדוגמא, בעוד שעתודת הקרקע "מתחם צפון בן יהודה" עדיין נמצאת בשלבים הראשוניים, מוערך כי בתום הליך התכנון וכאשר יתקבל מועד לאישור התוכנית, פוטנציאל ההשקעה העתידי צפוי להגיע מיליוני שקלים.

מדוע? כיוון שבהווה ניתן לרכוש קרקעות במתחם בשווי של החל מ-169 אלף ש״ח בלבד, אך לאחר אישור התוכנית המפורטת, שווי ההשקעה המוערך יהיה גבוה במאות אחוזים (רק לשם השוואה, בשכונות הסמוכות לקרקעות הפרויקט, מחירן של דירות חמישה חדרים כבר הגיעו למעל 4 מיליון שקלים!).  כמו כן, צריך לזכור שלאזור כפר סבא יש ביקוש נדלנ"י עצום אך היצע דיי מוגבל, והמתחם החדשני ייתן מענה גם לאותם רבים שבהווה לא מוצאים נכסים איכותיים פנויים בכפר סבא, וגם למשקיעים שרואים בכפר סבא אחד מאפיקי ההשקעה המשתלמים ביותר באזור השרון והמרכז.

 

הזדמנות חד פעמית להשקעה בקרקע בכפר סבא

זה לא סוד שבמדינת ישראל קיים קושי כלכלי עצום לרכוש נכס מגורים הודות למחירים המשתוללים שרק ממשיכים לעלות, ועל כמה וכמה כאשר מדובר באזור המרכז. יחד עם זאת, למרות שהשקעה בקרקעות למטרת בנייה היא האלטרנטיבה המושלמת והמשתלמת ביותר, לצערנו מדובר באפיק השקעה דיי מוגבל. מדוע? מכיוון שבישראל כ-93% מהקרקעות הן ברשותן של רשות מקרקעי ישראל (משמע לא ניתן לרכוש אותן!), ורק כ-7% מהקרקעות נמצאות בבעלות פרטית, מה שהופך אותן למשאב נדיר ומצומצם.

לכן, ההזדמנות להשקיע בקרקע באזור מבוקש כמו כפר סבא ובסכום של החל מ-169,000 ש"ח בלבד היא הזדמנות חד פעמית ובהחלט יוצאת דופן, ומדובר ב"חלון הזדמנויות" קצר שכבר בעתיד הקרוב יציג עלייה של מאות אחוזים במחיר. במילים אחרות? אם חלמתם על בית בכפר סבא וכבר חשבתם שזה לעולם לא יקרה, ההשקעה במתחם צפון בן יהודה זו בדיוק ההזדמנות שלכם, וגם כנראה האחרונה.

 

מעוניינים במידע נוסף על אפשרויות השקעה במתחם?

השאירו פרטים >>

אולי יעניין אותך גם

מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?
חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
עתיד ורוד בעיר ירוקה: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים בכפר סבא החל מ- 169 אלף ש"ח
חופש גדול: איך לנצל את חופשת הקיץ באופן מיטבי

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

אנשים אומרים שמוטיבציה לא מחזיקה הרבה זמן. גם מקלחת לא, לכן אנו ממליצים אותה על בסיס יומי

זיג זיגלר

החולשה הגדולה ביותר שלנו היא הותרנות, הדרך הבטוחה ביותר להצליח היא תמיד להמשיך ולנסות פעם אחת נוספת

תומס אלווס אדיסון

החולשה הגדולה ביותר שלנו היא הותרנות, הדרך הבטוחה ביותר להצליח היא תמיד להמשיך ולנסות פעם אחת נוספת

תומס אלווס אדיסון

מומלצים לצפייה

המקומות היפים ביותר לקמפינג ברחבי העולם

בתי המלון החדשים באילת

קרוזים בעולם: 5 יעדי קרוזים שאתם חייבים להכיר

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>