יעדי הנופש הכי אטרקטיביים בעולם לסוף שנת 2022

השנה אומנם מסתיימת אך עדיין אפשר לצאת עוד פעם אחת לנופש. אך מהם היעדים הכי אטרקטיביים לסוף שנת 2022, ומתי כדאי לנסוע?

(0)

שנת 2022 הייתה שנה מעניינת ואחרי שנתיים שבהן לא ממש יכולנו לטייל לאף מקום, סופסוף נפתחו השמיים ברחבי העולם, וענף התיירות והתעופה חזרו לשגרה. אממה, בעוד במהלך השנה (ובעיקר בחגים) ישראלים רבים נהרו לשדה תעופה ויצאו לחופשות ולטיולים שעליהם הם רק חלמו בשנתיים האחרונות, דווקא עכשיו, שהשנה עומדת בפני סיומה, ועונת החורף מתחילה בארץ ובאירופה, יש כמה כמה יעדים אטרקטיביים שזו בדיוק העת לבקרם. אז בין אם הנכם נוודים דיגיטליים המרבים לטייל בעולם, ובין אם הנכם נוהגים לצאת פעם בשנה לחופשה חלומית בחו"ל, הנה הרשימה של כמה וכמה מהיעדים השווים ביותר שבהחלט שווה לסגור איתם את השנה.

 

יעדי נופש אטרקטיביים לסיום שנת 2022:

ברלין

אין זה סוד שברלין נחשבת לאחד מהיעדים האהובים ביותר על הישראלים, ובעיקר על הצעירים שלנו. בין חיי הלילה התוססים, סצנת הטכנו המובילה בעולם, הפארקים, האגמים, והגלריות הרבות והמוזיאונים, אי אפשר שלא להישאב לתוך האנרגיה המחשמלת של העיר ההיסטורית הזאת. ועדיין, למרות שברלין היא יעד נהדר בכל ימות השנה, דווקא בחודש דצמבר, רגע לפני הקריסמס וסיום השנה הלועזית, העיר הגרנדג'ית מקשטת את עצמה לכבוד החג וסופגת אווירה קסומה. למי מכם שמעולם לא ראה קריסמס בחו"ל, ברלין היא היעד המושלם, רק אל תשכחו לקחת מעיל חורפי במיוחד.

 

בודפשט

למי שלא יודע בודפשט היא אחת הערים היפות באירופה ובהחלט נמצאת ברשימה של היעדים האטרקטיביים בעולם. בודפשט והיא עיר ענקית המתחלקת לשניים: בודה ופשט, כאשר על הנהר (הדנובה) שמפריד ביניהם אפשר לצאת להפלגות ליליות ולהתבונן בשני הצדדים המרהיבים. העיר האירופאית מלאה בגשרים ארכיטקטוניים מעניינים, מוזאונים, שווקים, מסעדות, ומרחצאות חמים יפיפיים המושכים אליהם תיירים מכל העולם. לא פחות חשוב, האוכל ההונגרי הוא פשוט נהדר ובמהרה תמצאו את עצמכם נהנים מחוויות קולינריות שלא חשבתם שתמצאו בבודשפט. יתרון נוסף שאי אפשר שלא לציין זה העלויות הנמוכות. בודפשט נחשבת לזולה במיוחד, ובתקציב יחסית נמוך תוכלו להנות מחופשה אירופאית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אז מתי כדאי לכם לנסוע? עכשיו זו העת. אומנם קר שם בהווה, אך עם מעיל טוב ובטן מלאה באוכל הונגרי אתם תהנו מכל רגע.

 

בנסקו

מעוניינים לצאת לחופשת סקי מרהיבה בתקציב נוח? הכירו את בנסקו שבבולגריה. העיר בנסקו שממוקמת במרחק כ-150 ק"מ מסופיה בירתה בולגריה והיא עיר מלאה במסעדות, טברנות ומקומות בילוי. כמו כן, ועבור אלו שנהנים מסקי ומסנובורד קיימים מרחבי הגלישה ענקיים של מסלולים של יותר מ-70 ק"מ.  בנסקו מציעה לכם חופשת סקי בסטנדרטים גבוהים ובמחירים הרבה יותר אטרקטיביים מהיעדים השונים במערב אירופה. אז בין אם הנכם גולשים מקצועיים או פשוט מעוניינים לצאת לראשונה לחופשת סקי, בחודש דצמבר תמצאו בבנקסו מדרונות מלאים בשלג, וזו התקופה המושלמת לנסוע לשם.

 

דובאי

למי שסובל מקור ועוד ממש לא מוכן לוותר על הקיץ, דובאי היא בהחלט אחת מיעדי הנופש האטרקטיביים ביותר. במרחק טיסה של 3-4 שעות מישראל, תמצאו את דובאי, המוכרת בזכות העושר שלה, והארכיטקטורה המרהיבה והמתקדמת שלה. עם מלונות פאר, חופים הנחשבים ליפים ביותר בעולם, קניונים ומרכזי קניות שאפילו לא חלמתם עליהם, אוכל שהוא לא פחות מיצירת אומנות, ומזג אוויר מושלם, אתם תוכלו לחוות חוויה יוצאת במינה. כמו כן דובאי היא יעד נהדר גם עבור משפחות עם ילדים, גם עבור זוגות, וגם עבור יחידים שאוהבים להנות ממוזיאונים, חדשנות, וחופשה של בטן גב, ונובמבר דצמבר הם תקופה נפלאה לבקר שם, כיוון שעדיין חם שם, אך הרבה פחות חם מעונת הקיץ שבה הטמפרטורה הממוצעת היא 38, ולעיתים חם מידי.

 

ניו יורק

ניו יורק סיטי, העיר הקוסמופוליטית הכי עוצמתית בעולם נקודה. בין אם הייתם שם כבר בעבר, ובין אם ראיתם אותה רק בסרטים, העיר ניו יורק בתקופה שלפי חג המולד היא חוויה של פעם בחיים (ואפילו אם זו לא פעם ראשונה!). אכן כן, אין מה לעשות, אי אפשר לדבר על יעדים אטרקטיביים בעולם מבלי להזכיר את "התפוח הגדול. בניו יורק תהנו מתרבויות שונות, מאווירה מחשמלת שעוד לא הכרתם, מבילויים, מקניות, מאומנות, ממוזיאונים, מחיי לילה, ובעיקר מחוויות שבדיוק בשבילן אנו יוצאים לטייל בעולם. אז יש לכם תקציב ובא לכם ללכת על זה בגדול? ניו יורק ניו יורק.

אולי יעניין אותך גם

חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים
דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
ויזת זהב ביוון: היתרונות והאפשרויות להשקעה במדינה
מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

אם אתם חסרי ביטחון, נחשו מה, גם שאר העולם. אל תעריכו יותר מידי את התחרות ופחות מידי את עצמכם, יש בכם יותר ממה שאתם חושבים

טי הארב האקר

שקר יכול לשחרר הורמונים של חרדה המסוכנים ללב, למערכת העיכול ולנשימה. אנשים שמפסיקים לשקר משפרים את מצבם הבריאותי משמעותית תוך עשרה שבועות.

לדבר אמת

תאמינו שיש סיבה לכל דבר שקורה בעולם וקורה לנו. אם אנחנו מזמנים לנו שפע, השפע יגיע. אם אנחנו מזמנים רע, כנראה שהרע יגיע. ובקיצור – מחשבות חיוביות יעזרו במקרה הזה.

איש חכם

מומלצים לצפייה

היאכטות היקרות ביותר בעולם

בתי המלון החדשים באילת

קרוזים בעולם: 5 יעדי קרוזים שאתם חייבים להכיר

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>