היחידה המובחרת של השקעות נדל"ן בחו"ל לשנת 2023

השקעת נדל"ן בחו"ל היא האלטרנטיבה האידאלית למשקיעים שפחות קורצים להם מחירי שוק הנדל"ן בארץ. אך באילו מדינות הכי כדאי להשקיע ומדוע? אם תשאלו אותנו, זאת השישייה המנצחת

(0)

בין הפרמטרים הרבים והשונים שהופכים השקעת נדל"ן להשקעה מצוינת, יש פרמטר אחד שמהווה את הלב הפועם של ההשקעה וזה כמובן הלוקיישן. למעשה, גם הנכס היפה והמרהיב ביותר לא שווה הרבה אם הוא נמצא במיקום הלא נכון. מדוע כך הדבר? כי בנדל"ן כמו בנדל"ן ביקוש הוא שם המשחק, ונכס שנמצא במקום ללא ביקוש הופך במהרה לנטל. ובכן, למזלנו, ענף הנדל"ן הוא "מגרש משחקים" גלובלי שפורס בפנינו מבחר עצום של אפשרויות להשקעות נדל"ן בלוקיישנים אטרקטיביים ברחבי העולם. אז הנכם מתעניינים בהשקעת נדל"ן בחו"ל? אלו 6 היעדים המומלצים שחובה על כל משקיע ישראלי להכיר.

 

דובאי

בעוד שבעבר הלא רחוק דובאי לא הייתה יעד אפשרי להשקעות נדל"ן בקרב ישראלים, הסכם הנורמליזציה שנכרת בין ישראל ואיחוד האמירויות שינה את לחלוטין את התמונה. עם אקלים חם בכל ימות השנה ושפע בלתי מעורער, איחוד האמירויות היא מעצמה כלכלית המושכת אליה תיירות עולמית ומשקיעים מכל העולם, והשקעה בנכס בדובאי יכולה לספק לכם תשואה נאה. כמו כן בגלל קצב התיירות המסחרר והביקוש הבלתי פוסק באזור תוכלו להשקיע בנכס להשכרה לתקופות קצרות או ארוכות, ואף . לא פחות חשוב, שיעורי המיסוי על נדל"ן הם יחסית נמוכים, ובפועל יש לשלם רק מיסי העברה בגובה של בין 2-4 אחוז, ו- 5% משכר הדירה השנתי.

 

 יוון

יוון היא יעד נהדר למשקיע הישראלי שמעוניין בהשקעת נדל"ן בחו"ל. מעבר לכך שקיימות שם אינסוף אפשרויות השקעה במנעד רחב של מחירים, הביקוש ביוון הוא יחסית גבוה ויציב וזאת לאור העובדה שמדובר ביעד תיירותי מוביל (כ-30 מיליון איש בשנה!), המושך אליו סטודנטים בינלאומיים, משקיעים, יזמים, ומהגרים רבים מכל העולם. כמו כן, יוון כרגע נמצאת בתחזית חיובית ומחירי הנכסים בערים היווניות עלו ב-8.35% (בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2022), כך שמדובר בזמן מצויין להשקיע בנדל"ן ביוון.

 

הונגריה (בודפשט)

בודפשט היא אחת הערים היפות והאטרקטיביות באירופה וכדאי שהמשקיעים הישראלים יתחילו להתעורר. לא רק שמדובר בעיר שבה מחירי הנדל"ן נמוכים באופן משמעותי ממחירי הנדל"ן בארץ, אלא גם מדובר ביעד שבו הרשויות המקומית תומכות ומעודדות השקעות זרות ואף נוקטות במדיניות בירוקרטית יחסית פשוטה ומהירה. כמו כן, מעבר לכך, שבבודפשט קיימת תיירות גדולה ומגוונת, ונהירה קבועה של סטודנטים ועד אנשי עסקים, היתרון המובהק שלה זה שקיים היצע נמוך של דירות יחסית לביקוש הגבוה והיציב, מה שהופך את בודפשט ליעד השקעה משתלם במיוחד. ומה לגבי המיסוי? ובכן, על המשקיעים לשלם מס רכישה בגובה של בין 2% ל-4%, כאשר שיעור המס למשקיעים זרים על שכ"ד עומד על 15% נכון להיום.

 

פולין (ורשה)

בשנים האחרונות בירת פולין הופכת ליותר ויותר פופולרית בקרב משקיעים זרים, ויש כבר לא מעט משקיעים ישראלים שזיהו את הפוטנציאל הרווחי של המקום. לעיר ורשה יש כמה יתרונות מובהקים, מצד אחד היא נמצאת במזרח אירופה, כך שהעלות של מחירי הנדל"ן נמוכה למדי בעוד שהתשואות המוערכות הן נאות (אך לא מאוד גבוהות!) ומצד שני מדובר בעיר שעוברת תהליך של פיתוח מסיבי והופכת להיות אחד היעדים המבוקשים והתוססים בקרב תיירים צעירים מכל העולם. כמו כן, רכישת דירה בורשה אינה דורשת מכם להיות אזרחים או בעלי תושבות, ולא קיים מס רכישה מכיוון שהמע"מ כלול במחיר הנכס (אך קיים מס שכירות העומד על 8% ללא ניכוי הוצאות, או מס העומד על כ-19% עם קיזוז).

 

 פורטוגל

בימינו אי אפשר לדון בהשקעת נדל"ן בחו"ל מבלי לציין את פורטוגל. מעבר לכך שבפורטוגל עלויות ההשקעה הן יחסית נמוכות (וודאי בהשוואה לישראל!) מדיניות המקום למשקיעים זרים היא מאוד נוחה ומקלה, ובעיקר למשקיעים ישראלים אשר להם היא מציעה "ויזת זהב" המעניקה להם זכאות שהייה (תלוי בעיר),ומעבר חופשי בין מדינות שנגן. פרט חשוב נוסף, בממוצע, בכל שנה חלה עלייה 13% בגובה התשואה, כאשר הביקוש גם הוא ממשיך לצמוח, ולכן, נכון לשנת 2023, השקעת נדל"ן בפורטוגל היא השקעה מוצלחת וכדאית.

 

צפון קפריסין

צפון קפריסין המכונה גם קפריסין הטורקית, היא יעד מצוין להשקעת נדל"ן והשוק המקומי נמצא בצמיחה מתמדת. מעבר לכך שבצפון קפריסין תעשיית התיירות במגמת צמיחה והמקום צובר לעצמו מוניטין ופופולריות משנה לשנה, בצפון קפריסין קיימות אוניברסיטאות רבות המבוססות על השפה האנגלית, וסטודנטים רבים מכל העולם מגיעים ללמוד שם. לא פחות חשוב, צפון קפריסין מאוד מקלה על משקיעים זרים להשקיע בנדל"ן המקומי, והיא מעמידה נכסים למכירה במחירים הרבה יותר נמוכים בהשוואה לנכסים דומים הנמצאים במקומות אחרים בים התיכון באירופה, כאשר בפועל, גובה המיסוי על מס רכישה נע בין 3% ל-8% (תלוי במחיר הנכס), וגובה המס על הכנסה משכ"ד (למשקיעים זרים) עומד על 20%.

אולי יעניין אותך גם

חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים
חבילת טלוויזיה מומלצת: איך לבחור את החבילה המושלמת לצרכים שלכם
עתיד ורוד בעיר ירוקה: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים בכפר סבא החל מ- 169 אלף ש"ח
סדרות בינג': הגיע הזמן לקחת פסק זמן מהחדשות
דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

אדם פסימי רואה את הקושי בכל הזדמנות, אדם אופטימי רואה הזדמנות בכל קושי

ווינסטון צ'רצ'יל

שתו מים – שתייה מרובה של מים מאטה תהליכים של הזדקנות העור, משפרת את פעילות מערכת העיכול ואפילו מסייעת לתחושת שובע.

המרכז הרפואי שמיר

כוס יין אדום אחת ביום, ולא יותר, תספק לגוף אנזימים המפחיתים את הסיכוי להתקפי לב, סרטנים שונים ומאטים התפתחות אלצהיימר.

לשתות יין כל ערב

מומלצים לצפייה

אתר הנופש הכי מומלץ בכרתים

אוטו השנה של ישראל 2024

היאכטות היקרות ביותר בעולם

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>