שווים בדיקה: יעדי השקעה לוהטים בארץ ובעולם לשנת 2022

חושבים להשקיע בנדל"ן ולא בטוחים היכן? אז כדי להקל עליכם בחיפושים הכנו עבורכם רשימה של כמה וכמה מיעדי ההשקעה הטובים ביותר בארץ ובחו"ל לשנת 2022

(0)

השנה היא 2022 ושוק הנדל"ן ממשיך להראות לעולם שהוא הענף המניב ביותר והיציב ביותר להשקעות. אכן כן, בין הביקוש, ההיצע, הרגולציות, המיסים, והמחירים הגבוהים, קיימים כמה וכמה יעדי השקעה לוהטים במיוחד שבהחלט שווים בחינה מקרוב אם הנכם מעוניינים להשקיע בארץ ובחו"ל. מוכנים? קדימה בואו נצא לדרך.

 

יעדי השקעה 2022:

אירופה:

ורשה בירת בפולין – מופתעים? אל תהיו. ורשה עיר בירתה של פולין צועדת בצעדי ענק למימוש הפוטנציאל התיירותי שלה, ומושכת אליה תיירות צעירה ותוססת, וסטודנטים מכל העולם. העיר שנחשבה לאנדרדוג ביחס לערים בירות שכנות באירופה הופכת ליעד נדל"ן רותח. מעבר לכך שניתן לרכוש שם דירות להשקעה במחירים נמוכים למדי ובתשואות גבוהות, מדובר גם בעיר שהביקוש אליה רק ממשיך לצמוח, וכדאי להכות בברזל בעודו הוא חם. כך או כך, מדובר בהשקעה מניבה ומאוד משתלמת להווה ולעתיד.

אתונה בירת יוון – אתונה היא בהחלט אחד היעדים האטרקטיביים לנדל"ן ובמיוחד למשקיע הישראלי. לא רק שמחירי הנכסים ביוון הם נמוכים מאוד (מאוד!), אלא גם התשואה הפוטנציאלית נאה בין 5%-10%. כמו כן, שוק הנדל"ן המקומי של יוון, מגמת הבנייה הצומחת, והפיתוח העקבי של האזור מביאים לעלייה קבועה ויציבה של מחירי הדיור ובעיקר להשקעה משתלמת. בניגוד לארץ, שבו קיים קושי עצום לרכוש דירה, ביוון תוכלו למצוא נכס מניב בחצי מחיר. דבר אחד בטוח, אין ספק שאתונה נמצאת ברשימה של יעדי השקעה 2022.

בוקרשט בירת רומניה – בעוד בוקרשט מאז ומתמיד הייתה יעד נדל"ן אטרקטיבי לישראלים ולמשקיעים זרים, היא בחלט שייכת לרשימה של יעדי השקעה 2022. אל תתנו לרומניה המזרח אירופאית לבלבל אתכם. בוקשרט היא אחת מהיעדים התיירותיים הפופולריים בעולם, וניתן לרכוש שם נכס מניב מאוד בתמורה לכמה עשרות ומאות אלפי דולרים, כאשר התשואה הממוצעת נעה בין 6%-10%.

 

ארצות הברית:

דאלאס שבטקסס – דאלאס היא יעד מושלם להשקעות נדל"ן וקיים שם כרגע ביקוש גבוה מאוד לשכירות. מעבר לכך, ערך הנדל"ן של העיר המופלאה הזאת מוערך ב-15% פחות משוויו ומה שהופך אותה ליעד האידיאלי להשקעה, וחשוב מכך, מדובר באחת הערים עם אחוז גבוה מאוד של שוכרים (52%). אז למה לחכות שהמחירים יעלו שכבר עכשיו אתם יכולים להנות שם מנכס מניב ומבוקש להשכרה? חבל.

לאס וגאס שבנבאדה – כולנו מכירים את לאס וגאס ויודעים היטב שמדובר באחת הערים הכי תיירותיות בעולם. ובכן, בעיר התוססת ביותר באמריקה ניתן למצוא נכסים נהדרים להשקעה במחירי דירות נמוכים במיוחד (כ-200,000$) כאשר בהווה קיימת עלייה בשכירות, ועלייה מגמתית של מחירי הדירות. כל אלה הופכים את לאס וגאס להשקעה משתלמת בעת זו, אך ככל שיעבור הזמן תיתכן עליה חדה במחירים ומחירו של נכס יהיה גבוה עד בלתי אפשרי.

 

ישראל:

ראו הוזהרתם, צפויות לכם הפתעות, מכיוון שיעדי השקעה 2022 המניבים ביותר בארץ הם ממש לא מה שחשבתם. בואו נתקדם.

חדרה – אכן כן, חדרה שממוקמת באזור הצפוני של השרון היא יעד מצטיין להשקעה. בעיר מתקיימת התחדשות עירונית, ופרויקטים רבים של בנייה המציעים לכם דירות מניבות בעלות לא גבוהה (ביחס לשאר הארץ ולביקוש הגבוה). היתרון של חדרה שהיא אינה נחשבת לעיר במרכז אך היא איננה גם רחוקה ממנו, ולכן קיים ביקוש בקרב משפחות לשכונות החדשות בעיר. כמובן, שבארץ כמו בארץ, לא מדובר בתהליך פשוט ולא נגיד לכם שמדובר בנכס בעלות נמוכה, אך למי שמחפש להשקיע בעיר שאינה נמצאת בפריפריה, עם צמיחה יציבה של הפיתוח העירוני, חדרה זה היעד עבורכם.

חיפה והקריות – בחיפה והקריות ניתן למצוא נכסים רבים שבעתיד יהוו השקעה מניבה מאוד. מדוע? כי בסופו של יום, מדובר באזורים עם קווי חוף יפיפיים שבניגוד לתל אביב והרצליה נחשבים יחסית ל"רדומים" בשוק הנדל"ן המקומי, וזאת למרות שקיימת צמיחה משמעותית בבנייה באזור.  כמו כן, משנה לשנה, יש פחות קרקעות מגורים בסביבת החופים, מה שהופך את ההשקעה בנכס ליד הים באזור חיפה והצפון לנכס אטרקטיבי מאוד, שבעתיד יכול להיות מאוד משתלם למשקיע.

אולי יעניין אותך גם

עתיד ורוד בעיר ירוקה: קרקעות למכירה במתחם צפון בן יהודה המתוכנן למגורים בכפר סבא החל מ- 169 אלף ש"ח
מדינה במלחמה: מה צפוי לשוק הדיור בישראל?
דירוג האשראי בישראל בצל המלחמה: איך המצב הביטחוני משפיע על הכלכלה
חזרה לבית ספר בזמן מלחמה: איך להתמודד ולהבטיח שגרה בטוחה לילדים
סדרות בינג': הגיע הזמן לקחת פסק זמן מהחדשות

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קבלו עדכונים לפני כולם

הטיפ היומי

צחוק, גם אם הוא לעתים מאולץ, משחרר חומרים המשפרים את מצב הרוח, גם חיוך קטן יכול לעשות נפלאות לתחושה הכללית ולהרגשה.

לילך נהרי

אנשים אומרים שמוטיבציה לא מחזיקה הרבה זמן. גם מקלחת לא, לכן אנו ממליצים אותה על בסיס יומי

זיג זיגלר

כוס יין אדום אחת ביום, ולא יותר, תספק לגוף אנזימים המפחיתים את הסיכוי להתקפי לב, סרטנים שונים ומאטים התפתחות אלצהיימר.

לשתות יין כל ערב

מומלצים לצפייה

בתי המלון החדשים באילת

היאכטות היקרות ביותר בעולם

המקומות היפים ביותר לקמפינג ברחבי העולם

הצצה לשווקים

כתבות פופולריות

השאירו פרטים >>

השאירו פרטים >>